De nieuwe winkel, met een oppervlakte van 1123 m2, is meer dan alleen een plaats om te winkelen en zal de klant verrassen. " De investering in onze winkels onderstreept dat C&A het belangrijk vindt om zich nu en in de toekomst te blijven profileren als fashionretailer. Door onze duurzamere collecties, gemotiveerde serviceteams en frisse ontwerpelementen samen te brengen, creëren we een totaalomgeving waar klanten zich geïnspireerd voelen en waar het fijn is om te shoppen." – zegt Stefanie Schneider, Director of Country Benelux.
Duurzamere mode centraal
C&A zet vol in op modernisering van zowel het merk als het gehele winkelnetwerk. De gekende modespeler staat vooral voor duurzamere mode voor het hele gezin, van goede kwaliteit en tegen betaalbare prijzen. De retailer gaat er prat op dat duurzame kleding bereikbaar moet zijn voor iedereen.
Naast Click&Collect versterken gratis wifi en de QR-codes op de prijskaartjes die naar de C&A Online shop verwijzen, C&A's commitment aan de omnichannel-aanpak. Deze tools stellen klanten in staat om de collecties naadloos in de winkels en online te shoppen.